İki aylik bebegim sabah 7de uyanip 10a kadar uyanik kaliyor. Sonra boluk porcuk uyaniyor hep emmek icin ve alt degistirmek icin aralarda 20ser dakka uyanik kaliyodur. Emerken hemen uyuyo zaten. Aksam 18-21 arasi uyanik oluyor bir de. Gerisi gece uykusu. Cok mu uyuyor yoksa havalar sicak oldugu icin normal mi?