Durubebek Bebeğimin yüz bölgesinde isilik oluştu ? Anne sütü deniyorum Bunun dışında önerisi olan tecrübeli anneler varmı?
Meryemsen Durubebek bizde de olmuştu 1 aylıkken sık sık sabunsuz duş aldir bide beslenmeme dikkat et bana öyle demişti dr. Geçer 4 5 güne
eralp Durubebek bol bol emzir çok kalın giydirme geçer bizdede oldu 15 gün kadar kaldı geçti bide hergün duş aldır canm
BurcuMehmetTaslak Bizim de olmuştu ama sıcaktan olmuş çevrenin çokbilmişliğinden bnm cahilliğimden görünce geldi aaa gelin bu çocuk üşüyor kendin gibi soyma giydir şunu dedi haziranın ortasında atlet zıbın 2kazak üstüne yelek giydirip birde sardı battaniyeye bnde üşür diye uydum ona yüzü boynu vücudu ısılık olmuş doktora götürdük çocuğa bu kadar eziyet etmişsiniz kat kat giydirmişsiniz diye bir de fırça yedik birazcık soy sıcaktandır birde bebişi bu sıcakta sıkı giydirirseniz kışın soğuk havalarda vücut ısısını ayarlayamadığınız için korumakta sıkıntı çekermişiz olabildiğince ince giydirmeye alışsın ki vücudu kışın vücut ısısını ayarlayalım ve en küçük soğukta hasta olmasın bana da bu mantık saçma gelmişti ama biraz araştırınca hak verdim