Arkadaşlar bir sey sorabilir miyim daha once hic ertesi gün hapı kullanmadım ama bi kac gün önce kullanmak zorunda kaldım. Aslında adet olmam gerekiyor 2 gun gecikti hapla alakali olabilir mi sizce? Aşırı yorgunluk uyku hali var üzerimde 8 aylık kızım tekrar hamileysem diye korkumdan test bile yapamıyorum😐😐