Merhaba anneler bayraminiz mübarek olsun size birsey söylicem benmi sadece öyleyim
kayinvalidem ve kayinbabam oglusumu istiyor bir kac saatline ver kizim diyor ben bakarim sen islerini fellan hallet sükürler olsun herseyi kendim hallediyorum🤲🏼
ama yinede birakamiyorum neden öyle sizde böylemisiniz? Hayata birakmam diyorum hep acaba yanlismiyim?