Deletedmom5454 ya biraz da bebekde bebeğe değişiyor oğluma 3marka kullanıyorum molfix,sleppy,prima aşırı memnunun cırtlı olanı da kullandım şuan külot bez prima kullanıyorum memnunun pipiyi eğsemde eğmesemde sızıntı yapmıyor geçen gün hastanedeydim eşime bıraktım oda altını açmamış geldiğimde bez balon gibi olmuştu sızıntı asla yapmamıştı ona rağmen