Minammmmmm Merhaba2 ay önce doğum yaptım emziriyorum fakat göğüsler dolduğunda çok süt akıyor hep göğüs pedi kullanmak ve sütyen takmak zorunda kalıyorum sıcaklarda zor oluyor bu durum düzeliyormu?
esra_2961 Düzelecek canım benım bebeğim de suan 4 aylık tamamen düzeldi bebegınız büyüdükçe göğüsü daha rahat boşaltacak ve akmayacak göğsünüz