Koala06 Miniminimini Genelde ateş yapmıyor canım. Yani bizde de yapmadı hemşirede ateş yapıcağını sanmıyorum ateş olursa yarım çay kaşığı calpol verirsin demişti. Sadece huzursuz oluyorlar ilk gün
Teemo07 Miniminimini bir sıkıntı yaşamamıştık biz. Ama 37 yi görünce ben Biraz calpol verdim. Cok rahat uyudu gece. Hava cok sıcaktı termometre bozuk sandım o yuzden verdim. Onun dışında her ihtimale karşı eklem yerlerine ılık bez koydum.
Nurella______ Miniminimini bebekten bebeğe fark ediyor oğlumun az bi ateşi ve aşı sonrası tedirginlik olmuştu o kadar abartıldığı ve korkulduğu kadar olmuyor yani☺️
ikizlerinannesi2985 Miniminimini hiç ateş yapmadı benim ikizlerimde. sadece verem aşısı olacağı için 3 gün yıkamayacaksınız bebeğinizi. banyo yaptırıp öyle götürün🌸