Hayırlı bayramlar kızlar, birşey danışacağım herkes tecrübesini fikrini yazarsa sevinirim. 5 aylık erkek bebeğim var, rahatsızlığı yoksa gece uykusu iyi gündüz de iyi sayılır. Sabah 8 buçuk 9 gibi kalkar, sonra öğlen 11 buçuk 12 de uyur . 2 saat uyur nerdeyse diyelim sonra 5 gibi uyur ama kısa, bir sonra ki 7buçuk 8 yarım saat sürmez nerdeyse ama bu yatırdğımdan sonra uyanır ve geri uyutamam, onu gece uykusu yapmıyor, illa kalkacak öyle olunca gece uykusu 10 buçuk 11 de uyuyor ancak öyle kalkmıyor.
Uyku eğitimine karşıyım bebeği strese sokmak nedeniyle ama bu gece uykusu saatini aşağı çekip biraz başka şeylere kendime eve vakit kalmasını istiyorum birde çok Kucakçı olduğu için zorlanıyorum. Nasıl yaparım fikirleriniz, 8 de uyuduğunda uyanmamalı lazım ya sen bebeksin😁 sabah erken kaldırıp rutini öyle devam ettirdim ama akşam erken uyusa bile alla kalkıyor o saat 10 buçuğu geçiyor illa ki gece uukusuna 😢