Fun 17 aylık kızım ilk defa denk geldim böyle duruma . Eminim çok çok zordur daha önce hiç yaşamadım. Sağlık açısından önemli olmadığına çok sevindim ama yinede yaşanılan şey anne baba için ağır. Farklı farklı doktor görüşü alsanız ? Çünkü böyle yaşamak sizi aşırı yorar. Umarım geçici ve hemen geçen bı durum olur. Kızımdan kan alınırken , aşısı varken ben hüngür hüngür ağlıyorum tansiyonum düşüyor bayılacak gibi oluyorum kiii sizin olduğunuz duruma empati kurdum bayağı stresli 😶 Allah yardımcınız olsun