kaymakliekmekkadayifi Kizlar klasik damakli emzikler mi wee baby nin falan olandan yoksa damaksiz avent gibi olanlar mi daha saglikli bebek icin
Zehrayaz345 kaymakliekmekkadayifi bana eczacı 2 yaşından sonra zararlı hepsi aynı dedi ama ben 6aya kadr avent kullandım 1 yaşında geldi nuk kullaniyom
Fun kaymakliekmekkadayifi 17 aylık kızım doğduğundan beri bibs kauçuk emzik kullanıyo doktorumuzda damaksız olduğu için önermişti. Sadece uykuya geçişlerde alıyo ve beş dk sonra atıyo artık uykuları da azaldığı için bıraktık gibi bi şey. Öneririm sadece 3 maksımum 4 ayda bir değişmesi gerekiyo
-Alp- kaymakliekmekkadayifi ikisi de değil avent kullanıyoruz uyurken. Onun haricinde hiçbir emziği kabul etmedi. Farklı bir meme ucu var.