kaynanamgilde kestik kurbanımızı bende poşetleyip ağzını baglaidm sonra dağılmasin kolaylık olsun diye poşet içinde poşete koydum. Dolaba koydum daha sonrasında leğene koyup hepsini arabaya götürdük 1 buçuk saatlik eve 3 saatte gelebildik trafik kalabalıktı. Ece geldim ki etimin hepsinden kan akmis bu bozulduğu anlamına mi geliyor