Uzaylipanda benim kurallarıma uyuyor az çok ama yasakladığım şeyleri haliyle veriyor kıyamıyorum diye eşimle konuştum hak veriyor yaptığının çocuk İçinyi olmadığını söylüyor biraz daha dikkatli olacağını söyledi bakalım inşallah güzel bir şekilde şu ağlama krizlerini isteklerini hallederiz onun dışında aklı başında konuşuyor ne istediğini biliyor bana bıraksalar çocuk muazzam olacak da ordan burdan herşeyini yapınca çocuk ne yokluğu anlıyor ne de varlığından bir şey anlıyor bir çocuk İçin bu en korkuc bir şey yani