tardis Merhabalar hanımlar. Sivrisinek ısırıyor şişiriyor sanıyordum ama birkaç saattir gittikçe arttı kabarıyorum aşırı kaşınıyorum. Avil ve ya herhangi bir alerji ilacı kullanamıyormuşum EMZİRDİĞİM iiçin. Var mı öneriniz?????
Balkupummm tardis Merhaba aşı oldunuz mu acaba. Annemde de asidan bir hafta sonra kabarmalar olustu icten ice yaniyor diyo ve boynunda baslayip vucuduna yayiliyo salgin var demis doktor 🤷
pembekoalam tardis bende emziriyorum ve alerjim için avil tablet kullanıyorum. Kim kullanamazsın dedi acaba?
tardis pembekoalam eczacı vermedi. Prospektüste de yazıyor. O zaman sana losyon vereyim demişti birkaç gün önce ama o zaman böyle değildi 3-5 kabarıklık vardı. Geçer dedim zamanla. Avil içsem mi o zaman🙄 sadece geceleri emziriyorum
pembekoalam tardis hayır doktorunuz görmeden herhangi bir ilaca başlamayın. Bana pupp tanısı konuldu gebelikte. Avil krem kullandım. Doğum sonrası avil tablet içiyorum. 48 günlük olduk hala içiyorum
tardis pembekoalam tabi doktor görmedi. Eczacıma danıştım kullanma dedi. Sinek mi alerji mi çözemedim zaten hala kaşınıp kabarıyorum. Elimde anestol ile geziyorum 🙈
Nurpehlivan tardis ben yeni doğum yaptığımda ürtiker olmuştum genelde normal doğumda oluyor demişlerdi öyle bişey sandım çok geçmiş olsun 😂
tardis Nurpehlivan teşekkürler 😊 bizimki acayip bir böceksi sineksi bit gibi bir şeyin ilçeyi istilası sonrasında yaşanmış ve sanırım beni fazla etkilemiş. Hala kaşınıyorum bacaklarım yara oldu