2 ay 5 günlükken başladı şuan 3 ay 5 günlük memeyi reddiyor ölüm zulüm veriyorum birak aciksin emer dedi doktor altı yedi saat aç bekledigi bile oldu yine istediğim gibi iştahlı emmiyor mamaya geçtik biberonu da tutmadı diliyle ittirdi denemediğim yöntem kalmadı eds bilmem ne ten tene temas yaptım duşta denedim yok fayda yok mama yapıp kaşıkla vermekten sütü sağıp kaşıkla vermekten yildim onuda içmiyor 30 CC bir saat çekiyor sütümde azaldi emmedigi için sagiyorum ama emdiği zamanlar kadar artmıyor ben napicam bı yol gösterin