Merhaba
1,5 aylık bebeğim var şimdiye kadar ince bir örtü ile yarım kundak yaptım çok rahat uyudu ama 2. Aya yaklaşınca içimde sanki onun özgürlüğünü kısıtlıyorum gibi bir his doğmaya başladı sizler ne yaptınız diğer şekilde elledi hep yüzünde kendini uyandırıyor fikri olan aynı durumda olanlar varmi ??