1ben1eymen Merhaba arkadaşlar. 2 aylık bebeğim var. Her gün 1000 cc süt buzluğa koyuyorum. Samsun da anne sütü ihtiyacı olan annemiz varsa ona vermek istiyorum?
Sdrknn 1ben1eymen bende samsundayım neresindensiniz acaba hala bağışlamak istiyorsanız ben alabilir miyim sütümü zor yetiriyorum bi aylık bebeğim var
1ben1eymen Umuttttt Bebeğim beni emmediği için hastane tipi makine ile düzenli sağım yapıyorum 2 aydır. Özellikle yaptığım bişey yok 😊 Arada badem, yulaf lı kurabiye, kuru dut yiyorum. Onların etkisi olabilir. 🙏
1ben1eymen Minnos06 Evet, 2 bardak yulaf ezmesi, 6-7 adet kayısı, 5 yemek kaşığı kuru üzüm, biraz tarçın, 1 su bardağı süt ve az un ile yapıyorum. Görüntüsü kötü ama tadı fena değil 😊 Sütümün artmasında çok faydası oldugunu düşünüyorum.
1ben1eymen Minnos06 Alerji durumu varsa hiç tüketmeseniz daha iyi bence. Mesela bizde de domates, karpuz aşırı pişik yapıyor. Tüketmiyorum