Elifsgr Merhaba güzel anneler aranızda bebeğinize humana iyi geceler çayı veren var mı bebeğimin çok gazı var sürekli ağlıyor gaza iyi geliyor mu acaba
Sesaa1 Elifsgr benimde bebeğim gazlı gece uyanıyor çığlık çığlığa herkes zinko çok iyi diyorlar bilemedim
minekntl Elifsgr Merhaba ben denemiştim oğlumda hem ben içtim gece uyumadan hem oğluma içirmiştim 2 gün sonra etkisini görmeye başlamıştım kullanmalısın bence
esmerayes Elifsgr gaza iyi geliyo ama bebek asiri gazli kolik.bi bebekse ise yaramiyo. Benimki kolikti 1 kutu bitirdim fayda yok. Yuzlerce de gaz damlasi denedim en iyisi nurse harveys colexdi 4 ay kullandim
Teemo07 Sesaa1 zinco bizde cok işe yaramadı 🤦🏻♀️ nurse Harvey’s kullanıyorum. O daha iyi geldi gibi. En azından her gün kakasını falan yapabiliyor.
Ask35tego Bizim bebiş de öyle birde kolik 3 aydan sonra geçer diyorlar sabırla bekliyoruz Allah yardım etsin Tüm damlaları kullandık şimdi Dr sab simplex verdi onu kullanıyoruz
minekntl Elifsgr ben iki kere içerdim sabah akşam-akşam olarak çocuğuda aynı şekilde 2 tatlı kaşığı kadar falan verirdim iki kere bazen 3 kerede oluyordu