Kizlar Instagram’da organikgurmem’in baba sütü diye maması var. Sadece bebekler değil, çocuklar, yaşlılar, anneler, hamileler vs de tuketebilirmis. 4 aydan küçük bebege doktor tavsiyesiyle kullanabilirsiniz diyorlar.
Aramızda duyan,bilen, kullanan veya bir yakını kullanan var mı?
Bu süt meselesinden bana artık gına geldi çünkü. Kayinvalidemlerdeyim, sinir bozacak mesele çok oluyor. Eşim de uzakta. Sütüm hiçbir şekilde artmıyor. Zaten 2,5 aylık anneyim. Bu saatten sonra da artar mı bilmiyorum. Meme+mama olarak gidiyoruz ve 350 grlik mamayı 1 ayda bitirirken şimdi 1 haftada bitirdi kızım. Bu gidişle sadece mamaya muhtaç kalacağız galiba. Moral olarak çöktüm resmen.