Konu baya eski fakat bende sezeryan doğum yaptım ama ağrılarım geçmedi kızlığımdan beri çekiyorum bu ağrıyı doktorum bekarken normal doğum yaparsan ileride geçicek kanalların genişleyecek demişti ama normal doğum nasip olmadı bebeğim dünyaya tersten gelmeyi seçti artık bu ağrıyı çekmeye mahkumuz kızlar genelde normal doğum yapanlarınki geçiyor demekki🥹🥹