Kızım 3 ay 21 günlük. Son günlerde çok huysuz bi ağlamaya başladı mı susmak bilmiyor. Kakasını yaparken gazını çıkarırken çok zorlanıyor. Zeytinyağı veriyorum nurse harveys gaz damlası kullanıyorum ama ne fayda😔 Kakasını yapınca da huzursuz gerçi ama 🤦♀️ Emerken ilk 5 dakika güzel emiyor sonra çekip çekip tekrar emiyor sonra da ağlamaya başlıyor ;( kendini dümdüz etmeye çalışıyor. Kucağıma alıyorum ağlamaya devam ediyor :( Ayakta emzirince biraz daha sakinliyor. Kendi kendine uyuyamıyor zaten kucakta bi o yana bi bu yana geze geze uyutuyorum. Bazen de ayağımda sallıyorum zar zor uyutuyorum. Biraz içimi dökmek varsa tavsiyeleriniz almak istedim. Neden bu kadar huysuz olabilir neden bu kadar ağlıyor olabilir var mı bi tahmininiz ? Şimdiden teşekkür ederim