PervinKrpnr Sevgili anneler kızım 3 ay 7 günlük bayadır mamayı zorla veriyorum bu aralar memlekete geldiğimden beri daha da zor ağlayarak zorla yediriyorum. Mamayı da değiştirdim ama nedenini bilmiyorum. Böyle bir sorun yaşayanınız yardımcı olur musunuz?
zenobiaizm PervinKrpnr ben yaşadım. 6 aya kadar devam etti bu sıkıntı. İlk dişini çıkarınca bitti. Uyutup yediriyordum uyku arasında. Uyanıkken zorlamayın isterseniz ters etki edebilir.
benkullanici07 PervinKrpnr 2,5 ayligiz bizde zorla veriyorum bebelac gold kullaniyorum 60 ml yapiyorum zorla yarisini anca iciyor 😔 hem bosa gidiyor hemde icmiyor
Tnrcrgizem PervinKrpnr bu ara ben de yaşıyorum ama gün içinde alması gereken miktarı yarı uykulu ya da kucağımda gezdirerek yediriyorum. Hipp kullanıyorum ben ama önceden yerdi şimdi sıcaktan yemek istemiyor gibi geliyor bana
Sahinftma PervinKrpnr bizde yaşadık ne yaptıysak kabul etmedi mama değiştirmek de işe yaramadı uykuya dalmaya Başlayınca yedirdim yada çizgi film ile hangi biberon kullanıyorsunuz ? Biz avent kullanıyorduk sonra chicco aldık onda daha güzel içti ucu biraz daha yumuşak
Dinarerkan PervinKrpnr üzgünüm ayni seylerin fazlasini yaşadık suan 6 20 günlük mamayı tamamen biraktin zaten 2 aybile emmedi bende ne vereceğimi bilmiyorum mecbur ek gıda 🙁🙁
benkullanici07 PervinKrpnr bende ayni sekilde yarin degistiricem mamayi normalde damakli uc kullaniyordum ucu degistirdim mamayi cogaltip seyrelttim yine ayni yine ayni noluyor bunlara ben anlamiyorum uzuluyorum ac kaliyorlar
PervinKrpnr Sahinftma gaz sorunu yaşadığımız için Mam diye bir markanın özel haz için üretilmiş bir biberonunu kullanıyorum
Dilanbozkurt PervinKrpnr canım 2.5 aylığından beri oğluma sadece uyutup yediriyorum. Asla uyanıkken yemiyor. Şu an bir gün sonra 5. Aya giricez hala aynı.