Anneler benim kızım 22 buçuk aylık ve son bir haftadır öyle kötü durumdayız ki meyve ve çerez kahvaltılik dışında bişey istemiyor hep ağlıyor çok alıngan bana bile iki kez sinirinden vurdu uyku deseniz ağlaya ağlaya bu son azilar bu dönemler de mi çıkıyor ilk azilar çıkalı çok oldu