Kizlar selam esim abartisiz 2 aydır burun akıntısı ve hapşırma var bazen öksürük doktora gittiğimizde alerjik astım demişti ilaclari kullaniyoruz nefes darlığı düzeldi ama bu burun akıntısı, tıkanıklığı ve hapşırma bir türlü geçmiyor başına gelen var mi ya neden olabilir anlayamiyoruz