Benim bebeğim 3 aylık. Bende doğduğundan beri herşeyini ütülerim çorabına kadar. Hatta belki ilginç gelicek ama oğlumun kıyafetlerini ütülemek, dolabını düzenlemek terapi gibi geliyo bana 🙈 tabi sıcaklarda ütü zor olsada yapabildiğim yere kadar devam ederim. Sadece giydiricekken ütülemek daha zaman alıcı bence