D-Ayyildiz1 hiç karışmayın oral döneme girmiş ,ki gelişiminin bi parçası bu da keşfediyor(sert,yumuşak,tüylü,soğuk,sıcak vs..).daha ayak parmağı da yalayacak.bulduğunu ağzına götürecek.ne severdim o sesi oğlum yaptığında cök cök ses çıkarırdı.sanarsın tatlı yiyor.