Mertin_annesi Arkadaşlar bebeğim 5 aylık aptamil comformil mama içiyor doğdugundan beri ama artık atak muhabbetini geçtim aşırı mama reddi yaşıorum acaba gercekten sıkıldımı mamadan beğenmiyormu artık yaşayan varmı mama değiştirip rahat eden varmı
Mertin_annesi Mom544154 gercektenmi baya baya iştahlı içmayami başladı kaç aylık tı böle bişe yaşadığınızda
Musam Mom544154 birsey soracaktım. Sma mama nasıl ? Kabızlık gaz sıkıntısı vs oldu mu ? Çevremde sma mama kullananlar var da bende denemek istiyorum
Musam Mom544154 aptamil kullanıyordum gaz sorunu oldu doktoru bebelac gold nutrikonfor önerdi onu kullanıyorum ama o da pahalı 3-3 bucuk aylık olsun da sma denicem
Mom544154 Mertin_annesi aslında ek godaya başladık mama reddi başladı. Gece acıkınca mecbur veriyorum mama. Similac artık içmiyordu sma yı içiyor
Mom544154 Musam canım ilk üç ay tüm mamaları denedik gaz sıkıntısı geçmedi. Şuan 15 aylık şükür kabızlık gaz sıkıntımız yok
Mertin_annesi Benimki artık böle tiksiniyor gibi yapıo acaba diorum artık bıktımı ne yapacağımk şaşırdı