Kızlar,bebeğim 10aylık ve her kes doğru beslemiyorsun çocuk onun için zayıf falan diyor.Kızımın kilosu 8,200.Sabah 6-7 arası kalkıyor biberon mamasını 100ml falan kadar içiyor.Sonra 10-11 arası yumurta sarısından omlet içerisine zeytin ve ya buğda rüşeymi falan ekleyerek veriyorum.yanında da salatalık ve ya tahin ve ya peynir.yumurta vermediğim günde kaşık maması.Öğlen 13-14 arası çorba,dolma,pilav falan bunlar gibi şeylerden her gün birinş veriyorum.Daha sonra 17-18 arası bisküviyle meyveleri karıştırarak veriyorum ve ya pirinç unu,ırmık falan bunları pişirerek meyvelerle muhallebi gibi veriyorum.Akşam da 20-21 arası iyi geceler kaşık maması.Aslında pek te iştahlı bebek değil ama elimden geldiği kadar tüm tabağı yedirmeye çalışıyorum.Bilmiyorum ya annem diyor ki ekmek falan kat yemeklerine bilmem sütli yemekler ver.Ben de 1yaşına kadar süt,bal,yumurta beyazı vermiycem diyorum.Çocuk onun için zayıf diyor.Sizce menüm ve beslenme aralıklarım iyi mi?Öncelerde de 3-4 saati aralıklarla biberon mama içiyordu,ama kızım 2ayından gece beslenmesi için kalkmıyordu uykudayken bile bvermeye çalışıyordum ama içmiyordu ben de yapmadım sabah 7de falan içiyordu.4ayından da ek gıdaya geçtik kaşık maması ve meyve püreleri ekledim menüye,6ayından çorbalara falan.Nerde hata yaptım da bu çocuk zayıf oluyor diyorum yaa kızımın kaburğaları gözüküyor resmen😒