Bebeğim 2.5 aylık ve 6-7 gün kaka yapmıyor. Fitil veriyorum öyle yapıyor. Yine dün gece saat 11 de fitil verdim ama bu sefer yarım verdim daha yapmadı. Bu durumu yaşayanlar var mı aranizda? Yardımcı olursaniz sevinirim. Bu aylarda böyle sürekli 6-7 gün ya da 8 gün falan yapmaması bu kadar normal mi? Doktor huzursuzluk varsa verin diyor bana ama 6-7 gün oldu huzursuzluğu olmasa bile veriyorum bebeğim baya dolu yapiyordu. Dün gece tam değil yarım fitil verdim ama 12 saati geçti henüz yapmadı.