Ozgecanmevsim Arkadaşlar merhaba bebeğim 36 günlük anne sütü ve mama ile besleniyor. Ama mamadan beri memeyle kavga etme emerken çekiştirme sinirlenme huyu başladı. Kiwi marka süt sağma makinesi sipariş vermek istiyorum kullananlar var mı 🌸
Nrc-2 Ozgecanmevsim bende var 3 ay oldu başlarda güzel çekiyordu ama sık kullanınca çekim gücü yavaşladı 120 tl gibi bir fiyata almıştım. 300 tl ye e bebeğin kendi markasının var sanırım eğer çok kullancaksanız ve fazla para vermek istemiyorsanız bence onu alın
Yusuf_alim Ozgecanmevsim Ben de trendyoldan aldım çok güzel bence çekim gücü de iyi marka diye çok para vermeye gerek yok bence oda işini gorur
Ahkukulivahkukuli Ozgecanmevsim brn kullandım iyi ki almışım bime ilk geldiğinde almıştım oğlum 5 gun küvezde kaldi hep sütü taşıdık ona, 120 ccfalan çıkarıyordu bi ablamda medela var çekim gücü ayni nerdeyse dedi. Simdi görümceme.verdim o da kullanacak insallah 😊
Eslemsi_04 Ozgecanmevsim mecburiyetten acil lazım olduğu icin almiştim yeni doğum yaptığımda 100 liraya bimden fiyatına göre gayet başarılı
DuruDilatwins Ozgecanmevsim ilk başlarda alışana kadar biraz acıyordu ama sonra geçti sağımı güzel ben bi sorun yaşamadım ki sürekli sağarak veriyorum çünkü emmiyor kızlarım
Ozgecanmevsim DuruDilatwins büyük ihtimal bende sağıp biberonla verecem çünkü mama vermeye başladığımdan beri mememle kavga ediyor emerken resmen🤦🏼♀️
Ozgecanmevsim Ahkukulivahkukuli hemen a101 sitesinden sipariş vereyim o zaman ☺️ Bayram sonuna anca işleme alırlar ☺️🌸