Nrc-2 Musam benim kızımda tam 2 aylık olduğu gün mama reddine başlamıştı ve hala devam ediyor sık sık emzirmeye çalışıyorum 3 farklı mama denedim istemedi zorlayıncada kusuyor sadece emerek kilo alımı az olduğu için doktorumuz meme artı mama gidelim demişti bakalım ne olacak bu mama reddi durumu :(
Gigyyy Musam bizim de gündüz uykuya dalinca 4 saate cikiyor bazen beslenme saati ,endişe etmeyin biraz aciksin bekleyin 4 saati ,bizim de 2.5 aylık meme reddi oluyor bu aylarda ,iştahsız yiyor nedense acıkmıyor da ,bu aylarda çoğu anneden duyuyorum
Musam Babyluna degiştim gaz sorunu vardı bu mamayı seviyordu ama ne oldu biliyorum 2 gündür beni zorluyor
Musam Babyluna aptamil kullanıyordum gaz sıkıntısı oldu doktoru bebelac gold nutrikonfor önerdi onu kullanıyordum 10 gündür memnundum gazı bayaa azalmıştı severek de içiyordu