Ben Kizimla baya baya gezdim direkt üçüncü gününden itibaren, hatta ucakli seyahat bile yaptim Bir kac Kere. Birçok yere toplu taşıma ile giderim hatta. Lazım olanları yanıma alırım, bebek arabasını ve slingi alıp çıkarım. Emzirmek için de bir müslin örtüsünü boynuma bağlıyorum ve uygun bir yerde emziriyorum (bakım odası olmazsa müsait olursa mağazaların deneme kabinlerinde de emzirdiğim oldu -> tabi bir çalışana haber veriyorum ve müsaitliğe göre yapıyorum bunu)
sütüm bazen yetmeyebiliyor o yüzden mamasını ve biberonunu ve küçük bir termosla sıcak su taşıyorum yanımda.
yani gezmek istersen sen de böyle yapabilirsin. Hiç korkma derim, bebekli hayatın keyfini çıkarmaya bak 🌸