Kızlar dün sabahtan beri kasıklarımdan göğüslerime kadar gaz sancım var resmen iki büklüm oldum evde hiçbir şey yapamıyorum düzgünce. Kollarıma başıma kadar vuruyor ağrısı. Normal bir ağrı değil yani hareket ettikçe daha da batan bir sancı var, gaz sancısı diye düşünüyorum. Ya da farklı bir sebep varsa, 1 hafta önce doğum yapmıştım, doğumdan sonra yaşayan oldu mu acaba böyle bir şey? Nasıl geçer acaba bu ağrı dayanamıyorum çünkü.