Benim de çok ilerledi hatta duruş bozuklugum var şuan psikolojim çok kötü ağrım var eşim evladım oldu kendimi onların yanına yakistiramiyorum evladima yetemicem bakmakta zorlanicam diye icim içimi yiyor dışarıya çıkmak bile istemiyorum yaz geliyor ne giycem ne edicem bu kambur duruşu nasıl kapaticam diye düşünüyorum kifoz ve as var 😫😥