Arkadaşlar benim 26 günlük bebeğim var ve 2 haftadır mama-meme gidiyoruz (yeterli kilo alımı olmadığı için) ama son 6 gündür kakasını yaparken çok zorlanıyor ve ıkınıyor ama yapamıyor ben 2 sefer bezini açtım biraz karnını ovdum ayaklarını karnına kadar götürdüm falan o şekilde yapabildi bu kabızlık mıdır acaba yoksa başka bişey mi ne yapmam lazım böyle olmaması için çok üzülüyorum canı acıyor bilen biri varsa yardımcı olursa sevinirim.