Oğlum 6 gün önce su çiçeği, kkk ve zatürre aşısı oldu. Ertesi gün hafif ateşi çıktı geçti. Bu sabah ateşi 37.8 38. 5 arası değişiyor sürekli vücudunda birkaç kızarıklık var ve az önce kustu. Bunlar aşının yan etkileri midir yoksa başka bişey midir yarın yola çıkacağız bilen var mıdır