yaprak_34 Sevgili hanımlar ,aranızda kavurma tarifi verecek olan var mı.Düdüklü tencerem bozuldu .Normal tencerede bu et nasıl pişecek.
Oykuaygun yaprak_34 kuyruk yağı mu deniyor bilmiyorum adını onu at erisin sonra eti at Bi süre piştikten sonra biraz sirke koy, uzun uzun pişirmen gerekli annem 1.5-2 saat kadar yapıyor. Tuzunu en son at
Zumraa12 yaprak_34 yıkayıp tencerene koy su ekleme kendi suyunu çekene kadar haşlansın sonra çok az yağ koy biraz kavur ardından sıcak su koy vaktin varsa kaynadıktan sonra altını kıs uzun uzun pişsin sonra biraz tuzunu da koy tamamdr
Milamoms yaprak_34 sütle pişir instagramda happyfoods var onun sütle eti pişirme videosu var ben yaptım lokum gibi oluyor
Berenkooommm yaprak_34 sadece eti at suyunu salsın çeksin üzerine 1 bardak kadar sıcak su koy altını kıs 1 saat falan öyle pişsin en son tuz at nefis oluyor canım hiç sıvı yağ şu bu koyma bozuyor eti