Günaydın anneler, kızım artık kendi kendine yemek yemek istiyor. Bugün karbonatsız ve kabartma tozu olmadan pankek yaptım ama içi hamur kaldı. Sebebini anlamadım. Tam buğday unu bebeğimde kabızlık yapıyor ondan yulaf unu koydum. Acaba ondan mı oldu bilemedim🥲 içi hamur olmayan pankek ve kek tarifi olan varsa paylaşabilir mi? 🌺