Merhaba herkese,
34 günlük anneyim. Emziriyorum. Üç gündür inanılmaz şekilde kabızım. Dün akşam çok zorladım biraz rahatlamak için ama şimdi de kanama oldu makatta. Ben kabız olduğum için sanırım iş gündür bebeğim de çok fazla gaz sancısı çekiyor. Kullandığınız bir ilaç var kı emzirirken hızlı çözüm için? Çünkü ben kayısı incir yiyorum, su içiyorum bolca. Zeytinyağı içtim vs vs doğal yöntemlerden epey bir şey dedim. Şu anki durumu onlar çözebilecek gibi değil :(