Sevgiasgf Benimde ilk bebeğim ve şuan 4 aylık tam 3 ay benzer sorunlarla boğuştum bir kere sağdığınızda 120 geliyorsa emerken çok daha fazla çıkıyordur bebeğiniz daha çok küçük o yüzden ona göğsünüzden çıkan süt bence fazla geliyor olabilir memeden sonra ağlaması doymadığından değilde gazdan dolayıdır aynı şeyleri ben yaşadım ama benim kızım göğsümü bir aylıkken tutmuştu mama+meme gidiyoruz hala çünkü tek göğüs emiyor ağlıyor aç bu çocuk diyorlardı cahillik veriyorduk mamayı bir yandan sağdığım sütleri veriyordum ilk sonra memeyi alınca emziriyordum meğer kısır döngüye girmişiz hep çocuk fazla doluyor karnı şişiyor bu sefer rahatlamak için ya mama alıyor ya memeye saldırıyor bizimki de böyleydi o yüzden bence eğer göğsünüzden o kdr süt çıkıyorsa sağımda (tazikli gelmediğinden ve iyice emdiğinden eminseniz) aç değildir bu arada bir bonus daha benim kızımın bu ağlamaları ve kısır döngümüzün bir sebebi daha varmış onu da geçen hafta öğrendik süt ve yumurta alerjisi çıktı yani yavrumuzun aslında o kdr gazı da yokmuş alerjiden devamlı memeye yada mamaya sarılıyormuş karnı ağrıyınca kendini rahatlatmak için bunu da yeni öğrendik o yüzden bebeğiniz aç değil ya bir kısır döngünün içerisindesiniz gazdan dolayı yada belki sizin bebeğinizde de bir alerjik reaksiyon olabilir ama şuan açlıktan ağlıyor olma ihtimali en düşüğü bence