Burculiceee
Bakin ben de meme+mama gidiyorum. Ek gidaya gecene kadar da su vermiyorum. Hem sagligi icin, hem de cevrem de hic bir doktor istanbul ve ayvalik/edremitte de olmak uzere 3 ayri doktorum, biri en yakin arkadasim asla su vb. hic bir sey vermek yok dedi ilk 6 ay. Sonra vermeye baslarsin dedi. Yoksa biz de vermeyi bilmiyormuyuz bebeklerimize.. ama sagligi icin bu sekilde.