27 günlük bebeğim geceleri yarım saate bir uyanıyor zaten uyurken tam dalamiyor beşige yattığı an çırpınıyor tam uyudu sanıp elimi beşikten çektiğim an uyanıyor ağlıyor kızarıyor hep elim beşikte mi olacak gündüz geceye göre uykusu iyi gündüz uykusunu alıp gece hiç uyumuyor bu ne zaman biter ben ne zaman uyuyabilirim😒