Glcnaksy Kizlar bebeğim 4 aylık çok saçı dokuluyo kestrsrm bisey olurmu heryer saç oluyo sabah kaktimi boynu elleri yatağı nezmn durur acabaa dökülmesi bnmde felâket dökülüyor normalmi acaba
irva Glcnaksy Normal canım bebişin saçları dökülüp yenileri çıkıcak.Ben kestirmemiştim oğlumun saçlarını şuan 8.5 aylık dökülmüyor daha.Doğumdan sonra da 6 ay kadar bizde de dökülme oluyor ama bu bazen daha uzun da sürebilir o da normal.Benim hala dökülüyor ama eskisi kadar değil.
Aselinannesi0655 Glcnaksy canım kestirme bizfr aynı 4.5 aylıgız agzından topluyorum hep ama durur diyorlar bekliyorum bende
umutcumunannesi Glcnaksy biz 3 aylikken kestirdik hic zorlanmadik babasıyla kuafore gittu hic korkmamis simdi 1 ay oldu hepsi cikti bile
Glcnaksy Ya aslında babası kestirelim diyo.ama kız olduğu için kıyamıyorum hergun heryerinden saç tooluyrm ağzından ellerinden boynundan ins çok uzun surmez de durur