Günaydın herkese. 4 ay 9 günlük bebeğim 2 gündür kendını kasıyor özellikle yatarken ve beşiğine koyunca basını geriye göbeğini öne atıyor yasayan var mı? Birde sürekli dili dışarda ve dilini emiyor bunlar 2 3 gündür var dr kontrolünü 4 gün önce yaptrdık ozaman birsey yoktu. Şimdi de bayram diye dr unu rahatsız etmek istemiyorun sizlerde de var mı normal bir süreç mi atak haftalarından dolayı mı böyle acaba?