Kızlar bebeğim 3 ay 27 günlük oldu doğum yaptigimdan beri bir kez adet oldum snraki adet zamaninda da leke gibi geldi bir gün devamı gelmedi smdi yine leke gibi geliyor ama tam anlamıyla olmuyo bazen kirmizi kan rengi bazen çok koyu kahve olark normal mi acaba adet olamadim ki bı spiral takilayim neden olmuyorm acaba