Merhabalar. Benim ikibuçuk aylık kızım. Daha pazar günü antalyadan geldik. Havuza denize sokmadan önce güneş kremiyle kremledim çıktıktan sonrada kremleyip üzerine ince askılı birşeyler giydirip, gölgeye yatırdım. Çok şükür kızarıklıgımız bile olmadı. Ama güneş kremi olarak “Laroche posay” ın bebek için olan 200 ml kremini aldım o markayı kullanıyorum kesinlikle kremden kaynaklandı. Koruyuculugu çok yüksek.tatile gidicek herkese o kremi öneriyorum. Tabi birde şapka çok önemli. İnşallah sizede faydalı olur 😘