14 günlükken gaitasinda parazit cikti idrar yolu enfelskyon oldu iki hafta hastanede yattik
Duzeldi cok sukur ciktik
bagirsak skntilarimiz basladi doktor maflor+ verdi
yine skntilar devam edince debridat diye surup yazdi
bu suruptan sonra su gibi ishal oldu bebegim.
bagirsagi duzenlemesi icin ilk etapta ishal olmasi nlrmalmi? Ilaca devam etmelimiyim
bu sicaklarda ishal sknti olmazmi☹️ Korkuyorum