Halllime evet geçirdik 2 hafta hastane de kaldık. Ama aşımızzın 1. Dozunu almıştık. Bize ilaç vermediler antibiyotikler daha çok ishal yapar diye su içir dediler içmedi serum takıldı sonuç negatif çıkana kadar kaldık temizlik çok önemli eldiven ile temizledim kaç ay ben