Musam gündüz uykusu yok gibi bir şey bazen 2-3 saat uyursa anca öyle ,gece de 9- 10 gibi yatıyor ,gece beslemesi için 1 gibi kaldırıyorum rahat uyusun diye sonra 6 7 ye kadar uyuyor sonra yiyor bazen tekrar yatıyor bazen direniyor uyumamak için 🙈,Dr umuz da kendi kalksın uyandırma ,acıkınca kalkar dedi öyle yapıyoruz ,gaz vs olmadığı sürece düzen böyle biz de 😌