Sinem1051 benim kızımda öyleydi bi kaç hafta önce bu arada kuzum 2 ay 20 günlük.. her ağladığında meme veriyordum bazen 20dk da bir, yarım saatte bir.. canım çıkıyordu ayakta pışpışlayarak emziriyprdum. Oysa kızım aç olduğu için değil artık gezip bakınmak istediği için ağlıyormuş. Şimdi 2 saat uyur kalkar altını değiştiririm. Oyun oynarız, gezidirim. Ağlaması da azaldı gibi oyalandığı için 🥰3 saat geçer anca ağlar emziririm 😇🧿 eğer meme aramıyorsa verme oyalamaya çalış bakalım 😘