Bebeğim fazla gazlıydı çıkaramıyordu sonra şunu keşfettim emzirdikten sonra sırtını sıvazlıyordum yavasça pat pat dokunuyordum çıkmayınca yatırır pozisyona getirip bi 10 saniye sonra geri kaldırıp tekrar aynı şeyleri yapıyordum çıkarıyordu bir de elimi poposuna koyup elıme vururdum faydası olurdu. Sağlıkla🌺🙏🏻